Resultaat 51 - 60 (van 117)

• Apollo literaire bijeenkomst Bekijk details

9 november 2021

Ongeveer vijf keer per jaar organiseert de Literaire Culturele Stichting Apollo op zondagmiddagen literaire bijeenkomsten, aangevuld met muziek of andere kunstuitingen met bekende en minder bekende schrijvers en dichters.

• Inschrijving nieuwe stadsdichter Harderwijk verlengd Bekijk details

8 november 2021

Stichting Stadsdichter Harderwijk verlengt de inschrijving voor nieuwe stadsdichters tot 19 november 2021. Er zijn al een aantal aanmeldingen binnen maar nog niet is iedereen bereikt.

• Harderwijk op zoek naar opvolger stadsdichter Henk Ruiter Bekijk details

12 oktober 2021

Stichting Stadsdichter Harderwijk gaat op zoek naar een nieuwe stadsdichter.

• BoekStart voor jou! - Nummer 30 staat online Bekijk details

5 augustus 2021

Een splinternieuwe versie van het e-magazine BoekStart Voor Jou (30, zomer 2021) staat weer voor je klaar.

• Bibliotheek Putten nu 7 dagen per week open Bekijk details

27 juli 2021

Met de nieuwe Open+ technologie had de Bibliotheek Putten vorig jaar al een grote primeur te pakken. Als eerste bieb in Nederland werd hier het Open+ abonnement geïntroduceerd, waarmee klanten ook buiten openingstijden de bieb kunnen bezoeken. Vanwege de positieve reacties uit de buurt en met het oog op de coronamaatregelen, hebben we in samenspraak met de gemeente besloten Open+ te verruimen naar 7 dagen in de week.

• Taalcafe Harderwijk weer open! Bekijk details

15 juni 2021

Taalcafé Harderwijk opent na een lange tijd eindelijk weer zijn deuren. Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal kan weer een kop koffie of thee komen drinken in de Kiekmure op woensdagochtend van 9.30 – 11.30 uur en donderdagavond van 19.00 – 21.00 uur.

• Landelijke BoekStartdag Bekijk details

15 juni 2021

Op zaterdag 19 juni vindt de eerste landelijke BoekStartdag plaats. Tijdens BoekStartdag besteden we extra aandacht aan lezen met hele jonge kinderen en willen we ouders met jonge kinderen het plezier van voorlezen meegeven.

• Spacebuzz Bekijk details

2 juni 2021

Honderdvijftig basisschoolleerlingen van vijf Puttense scholen maken op vrijdag 11 juni een ruimtereis. In een nagebouwde raket, de SpaceBuzz, ervaren ze dankzij de nieuwste Virtual Reality (VR) technologieën hoe de aardbol er van een afstand uitziet.

• Telefonisch OV-spreekuur Bekijk details

1 juni 2021

​Bent u 55+ en heeft u vragen over reizen met het OV? Maak dan gebruik van het telefonisch spreekuur en bel 038 – 303 70 10.

• Digitale ondersteuning in de bibliotheek gaat weer van start Bekijk details

19 mei 2021

Nu de coronamaatregelen versoepelen is er weer ruimte om mensen te helpen die graag een wat extra hulp krijgen bij het omgaan met de computer. Of het nu gaat over veilig internetbankieren, de belastingaangifte of gewoon een leuke mail met foto versturen, onze vrijwillige digicoaches helpen je graag verder op weg.

Paginanavigatie