Resultaat 61 - 70 (van 116)

• Lezing door taalmeester Wim Daniëls in Veluvine Bekijk details

16 april 2021

Wim Daniëls, bekend van zijn boeken en optredens op radio en tv, komt donderdag 18 november naar Veluvine in Nunspeet. Taalmeester Daniëls vertelt over onze taal, zijn schrijverschap en boeken. Op luchtige wijze, vol humor en ook nog eens heel leerzaam. Dat wordt genieten in Veluvine!

• Online programma voor jonge makers Bekijk details

14 april 2021

Tijdens de meivakantie organiseert Bibliotheek Noordwest Veluwe elke dag een online workshop voor kinderen. Er zijn maak-, bouw- en ontwerpworkshops die allemaal vanuit huis kunnen worden gevolgd. Ze worden gegeven door labcoaches.

• BoekStart voor jou! - Nummer 29 staat online Bekijk details

13 april 2021

Lees nu het digitale magazine 'BoekStart voor jou! - nummer 29: een brochure met tips over de nieuwste boekjes, voorlezen en multimedia. De uitgave is bedoeld voor ouders van jonge kinderen en verschijnt viermaal per jaar. In dit magazine staan ook links naar filmpjes, achtergrondinformatie en interessante websites.

• Gratis kennismakingscursus Nederlands voor Europeanen Bekijk details

13 april 2021

Vanuit je woonkamer met je laptop of tablet starten met het leren van de Nederlandse taal? Het kan gratis voor Europeanen die wonen in Nunspeet, Ermelo en Putten.

• Vernieuwde Iguana Bibliotheek app Bekijk details

31 maart 2021

De vernieuwde Iguana Bibliotheek app is beschikbaar gekomen in de app-stores. Deze nieuwe versie heeft verschillende nieuwe features voor nog meer gebruikersgemak.

• Winnaars Minecraft challenge #10 ‘Bouw een waterhuis’ Bekijk details

24 maart 2021

In maart stroopten we de broekspijpen omhoog en met onze zuidwester op bekeken we alle inzendingen van de Minecraft challege #10: Bouw een waterhuis. Renzo (10) uit Putten heeft de eerste prijs gewonnen met de BiebBouwers Minecraftchallenge van maart. De overige prijzen werden gewonnen door Floor (10) uit Nunspeet en Stef (12) uit Harderwijk.

• Winnaars kleurwedstrijd Nationale Voorleesdagen Bekijk details

22 maart 2021

Tijdens de Nationale Voorleesdagen was er een kleurwedstrijd. In onze bibliotheekvestigingen lagen twee verschillende kleurplaten. Deze kleurplaten waren ook van onze website te downloaden. Inmiddels zijn de winnaars van deze kleurwedstrijd bekend en hebben zij hun prijs overhandigd gekregen.

• Groot feest tijdens de Halve regio finale van de Nationale voorleeswedstrijd ! Bekijk details

9 maart 2021

Vrijdag 5 maart streden 9 kandidaten van Bibliotheek Noordwest Veluwe, Bibliotheek Nijkerk, Cultura Ede en Bibliotheek Barneveld tijdens een digitale uitzending vanuit de green studio’s uit Harderwijk.

• Media Ukkie Dagen 2021 - Ik zie, ik zie wat jij niet ziet Bekijk details

8 maart 2021

Tijdens de Media Ukkie Dagen van 26 maart t/m 2 april 2021 wordt aandacht gevraagd voor mediawijsheid in de opvoeding van kinderen van 0 tot 6 jaar. Ouders en verzorgers van jonge kinderen krijgen tijdens deze campagne tips om aan de slag te gaan met het mediagebruik binnen het gezin.

• Kinderjury 2021 – De lezersprijs van de Kinderboekenweek Bekijk details

2 maart 2021

Ben jij tussen de 6 en 12 jaar? Dan vorm jij samen met de rest van de Nederlandse kinderen de Kinderjury! Kies jouw favoriete boek uit 2020. Jullie bepalen met elkaar welk boek de Prijs van de Kinderjury in ontvangst mag nemen. De Kinderjury wordt toegekend in twee leeftijdscategorieën, van 6 t/m 9 jaar en 10 t/m 12 jaar.

Paginanavigatie