Publieksdebatten voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022

Gepubliceerd op: 17 januari 2022 15:16

Oproep aan alle inwoners van Harderwijk en Hierden: Stel, je hebt het voor één dag helemaal voor het zeggen in je eigen woonplaats. Wat zou je doen met Harderwijk? Welke zaken pak jij na de gemeenteraadsverkiezing in maart als eerste aan?

Op 16 maart gaan we allemaal weer naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. In de aanloop naar deze verkiezingen organiseren HK13TV en Bibliotheek Noordwest Veluwe vier publieksdebatten om iedereen goed te informeren over alle partijprogramma’s. Voor deze publieksdebatten doen we een oproep aan alle inwoners van Harderwijk en Hierden: stuur ons je vragen, ideeën en kritische opmerkingen!

Jij bepaalt welke onderwerpen aan bod komen. Waar moet de politiek volgens jou de komende vier jaar eerst mee aan de slag? Mail je vraag, suggestie of kwestie voorafgaand aan de debatten naar verkiezingen2022@gmail.com. De leukste en scherpste inzendingen worden voorgelegd aan de lokale politieke partijen tijdens de vier debatavonden. We nodigen een aantal van jullie uit om je vraag zelf voor te leggen aan de lijsttrekkers.

De eerste drie verkiezingsdebatten zijn op de woensdagen 16 februari, 23 februari en 2 maart in de Bibliotheek Harderwijk. Op donderdagavond 10 maart volgt het groot Harderwijks verkiezingsdebat, dat live wordt uitgezonden vanuit de grote zaal van Kok Experience aan de Hoofdweg. Vanaf 19.00 uur ben je welkom, de debatten starten om 19.30 uur.

De debatten worden live uitgezonden op het lokale televisiekanaal 13 en via een livestream op de websites van HK13TV, Harderwijkse Zaken en Bibliotheek Noordwest Veluwe. Zo kunnen alle inwoners van Harderwijk en Hierden de debatten volgen en zich laten informeren. Afhankelijk van de coronamaatregelen die op het moment van de publieksdebatten gelden, ben je als bezoeker ook van harte welkom!