Bibliotheek Putten nu 7 dagen per week open

Gepubliceerd op: 27 juli 2021 11:06

Met de nieuwe Open+ technologie had de Bibliotheek Putten vorig jaar al een grote primeur te pakken. Als eerste bieb in Nederland werd hier het Open+ abonnement geïntroduceerd, waarmee klanten ook buiten openingstijden de bieb kunnen bezoeken. Vanwege de positieve reacties uit de buurt en met het oog op de coronamaatregelen, hebben we in samenspraak met de gemeente besloten Open+ te verruimen naar 7 dagen in de week.

Met Open+ abonnement kan je nu ook op zondag boeken lenen

Met Open+ kunnen klanten middels een eigen pincode de deur van de Bibliotheek openen als er geen medewerkers aanwezig zijn. Deze zelfbediening geeft klanten de kans om juist ’s ochtends vroeg of in de avond de bieb te bezoeken. Van mensen met een kwetsbare gezondheid tot mensen die doordeweeks en overdag echt geen tijd hebben. Voor veel klanten blijkt de flexibiliteit van Open+ een uitkomst. Nu Open+ nog verder verruimd is, kan je elke dag van 07:00 tot 23:00 uur naar de bieb. Ook op zon-en feestdagen. Ben je lid van de bieb, maar heb je nog geen Open+ abonnement op je pasje? Dit kunnen we gemakkelijk voor je activeren in de vestiging!

Meer over Open+ in Putten

(Foto: Rob Voss)