Resultaat 21 - 30 (van 93)

• Seniorencolleges Sociale Psychologie Bekijk details

16 maart 2022

Hoe gedragen we ons in groepen? Hoe sociaal zijn wij mensen eigenlijk? En waarom hebben we soms vooroordelen? Ontdek het tijdens deze colleges!

• Winnaars van de Leesbaarheidsverkiezingen 2022 Bekijk details

5 maart 2022

In het kader van de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart zijn de politieke partijen in onze vier gemeentes beoordeeld op de leesbaarheid van hun verkiezingsprogramma.

• Seniorencolleges Bekijk details

28 februari 2022

Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan verzorgt interactieve live colleges voor senioren, gegeven door studenten. Van wereldgeschiedenis tot politiek, elke keer wordt er een ander thema behandeld door een nieuwe student. Want samen met Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan streeft de Bibliotheek naar een maatschappij waarin een leven lang leren voor iedereen in Nederland de norm is.

• Op zoek naar een leuk boek? Bekijk details

23 februari 2022

Sinds kort staat in bibliotheek Nunspeet een tafel vol met boeken met een QR-code sticker. Door de code te scannen, kom je te weten of er professionele achtergrondinformatie over het boek beschikbaar is. Je kunt nu gelijk een uittreksel of recensie bekijken. Handig om je bijvoorbeeld voor te bereiden op je mondeling, examen of boekverslag!

• Timo Verbeek nieuwe stadsdichter van Harderwijk Bekijk details

31 januari 2022

De 22 - jarige Harderwijker Timo Verbeek is de nieuwe Stadsdichter van Harderwijk voor de komende drie jaar. Hij nam afgelopen vrijdag, tijdens de Poëzieweek, als zevende Stadsdichter de pen over van Henk Ruiter. Dat gebeurde in bijzijn van wethouder Gert Jan van Noort.

• Aanpassingen in onze collectie Bekijk details

20 januari 2022

De collectie van de openbare bibliotheek bestaat uit verschillende bronnen van kennis en cultuur die gezamenlijk bijdragen aan de functie van de bibliotheek. Wij bieden digitale bronnen aan in elke bibliotheekvestiging via onze computers.

• Lezing Wim Daniëls Bekijk details

18 januari 2022

Wim Daniëls, bekend van zijn boeken en optredens op radio en tv, komt donderdag 10 maart naar Theater Stroud. Taalmeester Daniëls vertelt over onze taal, zijn schrijverschap en boeken. Op luchtige wijze, vol humor en ook nog eens heel leerzaam. Dat wordt genieten in Putten!

• Publieksdebatten voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 Bekijk details

17 januari 2022

Oproep aan alle inwoners van Harderwijk en Hierden: Stel, je hebt het voor één dag helemaal voor het zeggen in je eigen woonplaats. Wat zou je doen met Harderwijk? Welke zaken pak jij na de gemeenteraadsverkiezing in maart als eerste aan?

• Digivitaler cursus: oefenen met digitale zorg Bekijk details

17 januari 2022

Contact met de huisarts, apotheek of het ziekenhuis verloopt steeds vaker digitaal via smartphone, tablet of computer. Je kunt tegenwoordig makkelijk je eigen medische gegevens bekijken door in te loggen in een patiëntenportaal of je eigen medische dossier. Hartstikke handig, want het kost minder tijd en moeite én je hebt altijd en overal toegang tot jouw gegevens of van diegene waarvoor je zorgt.

• Wie wordt de nieuwe Juniorstadsdichter van Harderwijk? Bekijk details

12 januari 2022

Stichting Stadsdichter Harderwijk gaat op zoek naar een nieuwe Juniorstadsdichter van Harderwijk.

Paginanavigatie