Seniorencolleges

Gepubliceerd op: 28 februari 2022 14:11

Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan verzorgt interactieve live colleges voor senioren, gegeven door studenten. Van wereldgeschiedenis tot politiek, elke keer wordt er een ander thema behandeld door een nieuwe student. Want samen met Stichting Oud Geleerd Jong Gedaan streeft de Bibliotheek naar een maatschappij waarin een leven lang leren voor iedereen in Nederland de norm is.

Op zaterdag 12 en 19 maart organiseren we de seniorencolleges in de Bibliotheek Harderwijk met als thema Politiek! Links, rechts, groen of populist? Ontdek de wereld van de politieke economie met studentdocent Sjef! Het bijwonen van deze colleges is gratis.

• Wanneer: 12 en 19 maart van 11.00 - 13.00 incl. een pauze
  • Waar: Bibliotheek Harderwijk

Aanmelden of vragen over de maatregelen? Neem dan contact op met organisator Jack van Zundert.Jack.vanZundert@bibliotheeknwveluwe.nl of telefonisch via 0611326492 (ma t/m vr van 10.00-16.00 uur).