Zomerleeschallenge voor alle basisschoolkinderen

Gepubliceerd op: 20 juni 2023 11:46

Heb je ook zin in een uitdaging deze zomer? Doe mee met de zomerleeschallenge en verdien een heerlijk ijsje! De zomerleeschallenge wordt eind juni uitgedeeld bij iedere basisschool in de regio. De oranje opdrachten laat je zien in de bieb tijdens onze fullservice openingstijden. Daar krijg je dan een sticker voor. De andere opdrachten mag je met iemand anders samen doen!

Heb je van elke kleur 4 of meer opdrachten gedaan? Lever deze challengekaart dan in bij de bieb tussen 14 en 18 augustus voor een heerlijk zomers ijsje van onze ijscokar! De ijscokar komt speciaal voor jou naar de bieb.De ijscokar komt op deze middag naar jouw bieb:

• Maandag 14 augustus | Bibliotheek Elspeet | 15.00 – 16.30 uur
  • Dinsdag 15 augustus | Bibliotheek Harderwijk | 13.00 – 17.00 uur
  • Woensdag 16 augustus | Bibliotheek Nunspeet | 14.00 – 17.00 uur
  • Donderdag 17 augustus | Bibliotheek Putten | 14.00 – 17.00 uur
  • Vrijdag 18 augustus | Bibliotheek Ermelo | 14.00 – 17.00 uur

De Lionsclubs sponsoren de gratis ijsjes van de zomerleeschallenge. Zij vinden het net als de bibliotheek en de scholen belangrijk dat kinderen blijven lezen, juist in de zomervakantie.

Wil je de zomerleeschallenge zelf downloaden? Klik dan op de onderstaande knop!

Download de zomerchallenge!