Vernieuwde Iguana Bibliotheek app

Gepubliceerd op: 31 maart 2021 14:21

De vernieuwde Iguana Bibliotheek app is beschikbaar gekomen in de app-stores. Deze nieuwe versie heeft verschillende nieuwe features voor nog meer gebruikersgemak.

Update naar vernieuwde app
De vernieuwde Iguana Bibliotheek app is vanaf nu in de app-stores beschikbaar. Gebruikers die apps automatisch updaten, maken nu al gebruik van de vernieuwde app.

De nieuwe versie heeft verschillende nieuwe features zoals een menu, waarmee je snel kunt schakelen tussen de functionaliteiten van de app en de mogelijkheid tot het wijzigen van het wachtwoord via de app.
Bij het zoeken in de catalogus is er nu de keuze tussen het bekijken van alle of alleen beschikbare exemplaren, wordt de beste match bij geen resultaten weergegeven en worden de zoekresultaten gesorteerd op relevantie.

Let op! In sommige gevallen kan de nieuwe versie niet geïnstalleerd worden, bijvoorbeeld bij oude apparatuur. Er zal dan een melding verschijnen dat de app niet compatibel is met de iPad/iPhone. De vereisten worden in de Appstore bij de app vermeld. De oude versie van de app wordt niet verwijderd en kan nog wel worden gebruikt. Hij kan dan alleen niet opnieuw meer worden geïnstalleerd.

Iguana Bibliotheek app
Gebruik je de Iguana Bibliotheek app nog niet? Met de Iguana Bibliotheek app heb je altijd simpel toegang tot de Bibliotheek met je mobiel of tablet.

In de app kun je zien tot hoe lang je je geleende boeken thuis mag houden. Je kunt via de app verlengen (verlengen is gratis) en je kunt titels uit onze collectie reserveren. Ook heel handig is dat je in de app de gegevens van meerdere familieleden bij kunt houden (gebruikersbeheer). Via 'scan ISBN-code' kun je (bijvoorbeeld in de boekhandel) een boek scannen en zo bekijken of de Bibliotheek dit boek ook uitleent.

Download hem gratis in de App Store of Play Store.