Doe mee met de online Minecraft Bouwwedstrijd!

Gepubliceerd op: 16 juni 2020 13:45

Als je het kunt dromen, kun je het bouwen. Zet je verbeelding en oneindige grondstoffen aan het werk en creëer iets geweldigs! Meld je woensdagmiddag 8 juli om 13.30 uur vanuit je eigen huis, met je PC of laptop aan op onze giga Minecraft Server en ga multibouwen met wel 30 kinderen!

Online bouwen
Doe je mee met de online Minecraft Bouwwedstrijd? De opdracht is het bouwen van een huis. Laat je fantasie de vrije loop en bouw een eenvoudig huis of een kasteel, een onderwaterhuis, een boothuis, een ultra modern huis, een bat cave, een boomhuis, Hogwarts, een appartementencomplex of een tempel. Je mag het helemaal zelf weten!

Minecraft
Minecraft is een game-gebaseerd leerplatform dat creativiteit, samenwerking en probleemoplossing bevordert in een meeslepende digitale omgeving. Digitaal spelen heeft ook positieve effecten op het gebied van doorzettingsvermogen, ruimtelijk inzicht, creativiteit, reactievermogen, werkgeheugen en geduld.

Wat kun je winnen?
De winnaar kan in de Bibliotheek van zijn of haar woonplaats een doos LEGO Minecraft “Het Taiga Avontuur” met 4 figuren ophalen om thuis zelf te bouwen voor non-stop actie!

Voorwaarden om mee te doen
- Je bent 8+ en je hebt ervaring met Minecraft op de PC of laptop
- Als jij je aanmeldt krijg je een e-mail om je Minecraft versie te checken
- Gebruik je eigen Minecraft Java Edition account
- Je kunt alleen meedoen als je uit Harderwijk, Ermelo, Putten, Elspeet of Nunspeet komt

Aanmelden
Wil je meedoen met de online Minecraft Bouwwedstrijd? Kijk voor meer info of om je aan te melden op bit.ly/OnlineMinecraft8juli. Heb je vragen over de bouwwedstrijd? Stuur dan een mail naar Inge.snijder@bibliotheeknwveluwe.nl.

Meld je aan!