Bibliotheek Noordwest Veluwe deelt gratis boek uit.

Gepubliceerd op: 30 oktober 2020 16:00

Of je nu lid bent of gewoon bezoeker, in de maand november geeft Bibliotheek Noordwest Veluwe aan haar gasten het prachtige boek ‘Het zwijgen van Maria Zachea’ van schrijfster Judith Koelemeijer cadeau.

Traditiegetrouw is voor de bibliotheekwereld november de maand van ‘Nederland Leest’, de maand waarin een positieve impuls wordt gegeven aan leesbeleving, de nieuwsgierigheid over een landelijk gekozen thema wordt aangewakkerd en lezers worden uitgedaagd daarover met elkaar in gesprek te gaan.

Dit jaar is het thema ‘Kleine geschiedenis, grote verhalen’. Koelemeijer weet op prachtige wijze in haar boek de geschiedenis van de 20e eeuw te beschrijven, gezien door de ogen van maar liefst 12 broers en zussen die moeten beslissen over leven en dood van hun zwijgende moeder en daarbij angstvallig proberen de harmonie in de familie te bewaren.

Het boek ligt voor je klaar in de hele maand november (zolang de voorraad strekt) in onze vestigingen in Elspeet, Ermelo, Harderwijk, Nunspeet en Putten en in ons servicepunt in Drielanden. Vraag ernaar bij één van onze medewerkers.

Tot ziens in november!