Ook Financieel Trefpunt in Bibliotheek Elspeet voor hulp bij geldzaken

Gepubliceerd op: 5 juni 2023 16:08

Op maandag 5 juni is het Financieel Trefpunt Elspeet geopend. Wethouder Jennifer Elskamp verrichte de opening in het Kulturhus aan de Nachtegaalweg 2 in Elspeet.

In september 2021 is het Financieel Trefpunt Nunspeet in de bibliotheek in Veluvine geopend. Inmiddels weten vele inwoners van Nunspeet dat ze daar al hun vragen kunnen stellen over bijvoorbeeld toeslagen, uitkeringen, het invullen van formulieren, een lastige brief lezen of hulp bij de belastingaangifte.

Vanwege het succes van het trefpunt in Nunspeet en de wens van de gemeente om ook in de andere dorpskernen actief te zijn, bereiden wij het trefpunt uit naar Elspeet. Vanaf maandag 5 juni is iedere eerste maandag van de maand tussen 15.00 en 16.30 het Financieel Trefpunt Elspeet geopend. U kunt ook hier zonder afspraak binnen lopen en uw vraag stellen.

Het Financieel trefpunt is een samenwerking tussen Humanitas, MEE Samen, Stimenz, SWN en Het Venster. Het trefpunt wordt ondersteunt door de gemeente Nunspeet en wordt gefaciliteerd door Bibliotheek Noordwest Veluwe en het Kulturhus in Elspeet. Kortom, een mooie verzameling van partijen die klaar staan voor de inwoners van Nunspeet die met vragen over geldzaken zitten.

Nog even praktisch:

Financieel Trefpunt Elspeet: Nachtegaalweg 2a.
Elke eerste maandag van de maand tussen 15.00 en 16.30 uur.

Financieel Trefpunt Nunspeet: F.A. Molijnlaan 186, in de
bibliotheek. Elke donderdag tussen 10.00 en 12.00 uur.

E financieeltrefpuntnunspeet@stimenz.nl / W www.nunspeet.nl/financieeltrefpunt / T 088 784 6464