Veilig leren internetten? Zelf e-mailen? Zelf Inloggen met DigiD?

Gepubliceerd op: 24 augustus 2022 12:21

Niet iedereen doet moeiteloos mee in onze digitale maatschappij. Daarom biedt de Bibliotheek Noordwest Veluwe verschillende gratis cursussen aan over de computer, internet en allerlei daarmee samenhangende zaken.

Cursus Klik & Tik

Nog weinig ervaring met de computer en internetten? Dan is de cursus Klik & Tik iets voor u. Leer in eigen tempo omgaan met de computer, veilig internetten en e-mailen. De cursus bestaat uit verschillende onderdelen, die u naar keuze kunt volgen.

Cursus Digisterker

Wilt u graag een stap verder en aan de slag met DigiD, zodat u uw overheidszaken via internet kan regelen? Meld u dan aan voor de cursus Digisterker bij de Bibliotheek. De cursus bestaat uit vijf dagdelen. U leert het aanvragen van een DigiD en u maakt kennis met verschillende websites van de overheid zoals de Belastingdienst.nl.

Vrijwilligers gezocht

Voor het begeleiden van deze cursussen zoeken wij ook computervrijwilligers! Vind je het leuk om mensen te ondersteunen bij het computervaardig worden? Heb je geduld en kun je goed uitleggen? Wil je je vrije tijd nuttig en zinvol besteden? Dan is computervrijwilliger worden bij de bieb iets voor jou!

Meer informatie

Wilt u meer weten over onze computercursussen, activiteiten of vrijwilliger worden? Dan kunt u contact opnemen met organisator Jack van Zundert, 06 11 32 64 92.