Bibliotheek biedt gratis digitale workshops aan in de voorjaarsvakantie

Gepubliceerd op: 5 februari 2021 13:00

Speciaal voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar biedt de Bibliotheek Noordwest Veluwe deze voorjaarsvakantie allerlei leuke en leerzame workshops aan. Ontwerpen, knutselen en verdiepen in techniek: het kan allemaal in het Digilab.

Van 20 - 27 februari is er elke middag (behalve op zondag) een nieuwe workshop. In de workshops gaan kinderen samen met een labcoach online aan de slag in het Digilab.

Hoe werkt het?
Bij elke workshop vind je een lijst met benodigdheden en een Zoom-link. Leg de benodigdheden vast klaar voordat de workshop begint. Lees de informatie van de workshop vooraf even door zodat je goed voorbereid bent.

Je hebt een laptop of computer nodig om deel te nemen aan de gratis Zoom-sessie. De workshop begint iedere dag om half twee en duurt een uur. Daarna is er nog dertig minuten tijd voor vragen of tips.

Agenda Digilab
Wil je meedoen? Dat kan! De workshops vinden iedere dag van 13.30 -14.30 uur plaats. Daarna is er nog een half uur de mogelijkheid om vragen te stellen. Meld je aan op de website van de Bibliotheek. Deelname is gratis.

Zaterdag 20 februari - Weven met een zelfgemaakt weefgetouw
Maandag 22 februari - Textielsticker ontwerpen in Inkscape (9-12 jr)
Dinsdag 23 februari - Embleem ontwerpen in Inkscape (9-12 jaar)
Woensdag 24 februari - Draagbare technologie: Wearables en Facefilters
Donderdag 25 februari - Maak je eigen sokkenpop
Vrijdag 26 februari - Leer haken met je handen

De Bibliotheek Noordwest Veluwe organiseert regelmatig leuke activiteiten. Volg onze website, Facebook en Instagram en blijf op de hoogte.