Ontmoet schrijvers online

Gepubliceerd op: 8 juni 2020 14:00

Ontmoet Schrijvers Online is een wekelijkse serie online interviews met schrijvers. Gedurende zeven weken kun je verschillende schrijvers via een webinar ontmoeten en vragen stellen. Ontmoet Schrijvers Online vindt iedere donderdagavond van 19.30 tot 20.30 uur plaats.

Momenteel kunnen schrijvers niet fysiek een bibliotheek bezoeken om voor te lezen, geïnterviewd te worden en met hun lezers in gesprek te gaan. Ontmoet Schrijvers Online is hier een mooi alternatief voor.

Elke week organiseert een andere Bibliotheek een nieuwe Ontmoet Schrijvers Online waarbij het eerste half uur een lokale interviewer een gesprek voert met de schrijver. Vervolgens hebben de deelnemers van Ontmoet Schrijvers Online een half uur de tijd om hun eigen vragen te stellen.

11 juni Marijke Schermer
18 juni Suzanna Jansen