beleidsplan 2024-2027

Brug naar de toekomst. Zo hebben we als Bibliotheek Noordwest Veluwe ons beleidsplan voor de jaren 2024-2027 genoemd. Om verschillende redenen.

In de eerste plaats is en blijft onze bieb volop in ontwikkeling. Door de extra taken die we de voorbije periode hebben gekregen en de komende jaren ongetwijfeld zullen krijgen, zijn we vrijwel dagelijks met de toekomst bezig. En proberen we in te schattenhoe onze organisatie en dienstverlening er over twee, vijf, tien jaar uitzien.

Wat we in elk geval zeker weten, is dat desamenleving steeds digitaler wordt. Dat stelt andereeisen aan onze collectie, onze faciliteiten, onscursusaanbod, de bijeenkomsten die we organiseren,en onze kennis van zaken. Die brug naar de digitaletoekomst stelt de bibliotheek de komende vier jaar voor nieuwe uitdagingen.

Bekijk het beleidsplan 2024-2027