Nu ook Taalcafé in Elspeet!

Gepubliceerd op: 27 maart 2024 10:57

Vanaf dinsdag 16 april starten we nu ook een Taalcafé – Koffie en Taalgroep in Elspeet. Elke dinsdagochtend van 09.30 – 11.00 uur is iedereen welkom in Bibliotheek Elspeet om met anderen in gesprek te gaan en om de Nederlandse taal te oefenen: samen praten, een taalspelletje doen of een taalvraag te stellen.

Wat is het Taalcafé?

Het Taalcafé is anders dan ‘normale’ taalles. Hier wordt gepraat over de dagelijkse dingen in een ontspannen omgeving. Hierdoor krijgen taalleerders meer zelfvertrouwen om te oefenen. Naast een plek om te leren, is het Taalcafé een plek om nieuwe mensen te leren kennen en vriendschappen te sluiten. De diversiteit aan culturen draagt hier juist aan bij. Want de deelnemers leren niet alleen de taal, maar komen ook in aanraking met verschillende tradities, gewoonten en perspectieven.

Kom ook!

Iedereen die meer wil oefenen met de Nederlandse taal is van harte welkom. Je geeft zelf aan wat je wilt leren en de taalvrijwilligers proberen je zo goed mogelijk hierbij te helpen. Deelname is gratis, je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Bekijk meer informatie via deze link.