Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Gepubliceerd op: 6 maart 2024 11:13

Registeren en inloggen bij de Bibliotheek wordt makkelijker. Je hebt nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker.

Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Met dit nieuwe inlogsysteem heb je nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in onze Iguana App, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit inlogaccount.

Wat moet ik doen?

Het enige wat je als lener hoeft te doen is opnieuw inloggen bij de website en apps van de Bibliotheek.  Hiervoor gebruik je gewoon je huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Je gebruikersnaam is je lenersnummer.

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Je kunt die eenvoudig opnieuw instellen op het nieuwe inlogscherm.

Wil je meer weten? Ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen. Vragen? Mail ons via info@bibliotheeknwveluwe.nl of bel 085 - 273 3575. Je hiervoor ook terecht bij onze digitale spreekuren. We helpen je graag!

Ben je gastlener? Dit merk jij hiervan:

Bibliotheek Noordwest Veluwe gaat op 6 maart live met dit inlogsysteem voor onze eigen leners. Onze gastleners worden hierin niet meegenomen. Jouw account wordt pas omgezet als je thuisbibliotheek ook met dit inlogsysteem werkt. Tot jouw thuisbibliotheek overstapt, kun je als gastlener tijdelijk niet bij ons inloggen vanaf 6 maart. Je ontvangt een bericht van jouw thuisbibliotheek wanneer zij overstappen.

Geen zorgen, je kunt nog steeds bij ons lenen en lezen. Wil je graag titels reserveren of verlengen? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers kunnen dit voor je regelen.

Heb je een vraag?

Wil je alvast meer weten? Ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen of neem contact met ons op.